فروش کپسول آتش نشانی در تهران

با ما بیشتر آشنا شوید

فروشگاه تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر، مرکز فروش کپسول آتش نشانی در تهران در اسفند ماه سال 1380 شمسی با هدف واردات و فروش تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، همچنین سرویس و کنترل شارژ خاموش کننده‌های دستی حریق آغاز بکار نمود. سپس به منظور گسترش فعالیتهای خود، با بهره‌ گیری مجموعه‌ ای از مدیران و کارشناسان خبره و مجرب، در زمینه ارائه خدمات بهداشت، ایمنی و محیط زیست فعالیت چشمگیر خود را ادامه داده و هم اکنون با داشتن تمامی مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح کشور بعنوان پیشرو در ارائه خدمات فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سازمانها و موسسات و طرح‌ ها و پروژه‌های عمرانی کشور مطرح و صاحب نظر میباشد.

فروشگاه لوازم ایمنی در تهران

فروشگاه تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر، با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در عرضه خدمات سلامت کار و امور فنی و مهندسی در زمینه HSE مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های بخش خصوصی در کشور نام برد.

جهت ارتباط با مرکز فروش کپسول آتش نشانی در تهران با شماره 0210000 تماس بگیرید.

لوازم آتش نشانی تهران

لوازم آتش نشانی تهران که در فروشگاه آتش نشانی تجهیزات آتش نشانی به فروش می رسد دارای قیمت مناسبی می باشند. شما می توانید به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک لوازم ایمنی مورد نیازتان را خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

5/5
1 امتیاز